سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برخی سکوت ها از پاسخ دادن رساترند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :2
کل بازدید :34471
تعداد کل یاداشته ها : 57
103/2/10
11:49 ص

امداد خودرو تهران

امداد خودرو آقای یدک با خدمات مکانیکی سیار و یدک کش خودرو در تمام مناطق تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

انواع یدک کش خودرو در سراسر تهران مستقر و به صورت شبانه روزی در خدمت مردم عزیز تهران می باشند.

 

با تماس با شماره آقای یدک در زمانی کوتاه و با قیمت مطابق با اتحادیه امداد خودرو از خدمات ما در امداد خودرو تهران بهره مند گردید.

 

یدک کش در تهران آقای یدک

مفتخریم با سالها تجربه در حمل خودرو به شما مشتریان عزیز خدمات باکیفیتی را ارائه داده ایم. یدک کش های مجهز از تیم آقای یدک در سرتاسر تهران وجود دارد که خودرو شما را بدون حتی یک آسیب دیدگی کوچک به تعمیرگاه مجاز منتقل می کند. به دلیل استقرار یدک کش های مجهز در تهران فرایند اعزام خودروبر به محل شما سریعا انجام میپذیرد.

 

 

 

قیمت و تعرفه خدمات یدک‌ کشی آقای یدک

هزینه های یدک‌ کشی در تهران با توجه به نرخ اتحادیه محاسبه و پرداخت می گردد.  نرخ دستمزدهای تعمیرات سیار و یدک‌کشی خودرو آقای یدک ، تحت نظارت اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتو سرویس، پارکینگ، کارواش و امدادخودرو تعیین شده و مطابق با آن انجام می‌گیرد.

 

خدمات سیار خودرو در تهران

استفاده از «خدمات سیار خودر»باعث می شود که مالک خودرو به موقع بتواند به ماشین خود رسیدگی کند و از خرابی دیگر قطعات خودرو جلوگیری کند.

 

شرکت آقای یدک دارای کادر فنی و امدادگران دوره دیده و متخصص است، ارائه خدمات با رعایت استانداردهای ضروری صورت گرفته و از وارد آمدن خسارات فنی در زمان انجام سرویس دوره‌ای و خدمات امدادی جلوگیری می‌شود.

 

همچنین استفاده از قطعات یدکی و مصرفی اصلی و با کیفیت و ارائه گارانتی برای خدمات ارائه شده از دیگر ویژگی‌های استفاده از خدمات در محل یا امداد در محل مشتری است.

 

 

 

شماره امداد خودرو تهران

 

 

اگر مشتری و مالک یکی از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا هستید، شماره تماس 09199679708 بگیرید تیم ما در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به شما می رساند.

 

خیلی سریع ماشین عیب یابی و در صورت تعمیر در محل آن را تعمیر و در غیر این صورت خودرو را به نزدیک ترین تعمیرگاه مجاز منتقل می کنیم.

 

 

 

هزینه امداد خودرو تهران

یکی از مشکلاتی که افراد با امداد خودران دارند نبود شفافیت در زمینه هزینه امداد خودرو در تهران می باشد. سود جویانی در این زمینه وجود دارند که مبالغی بیش از نرخ مشخص را از اشخاص دریافت می کنند با این حال آقای یدک با تعهد و تبعیت از نرخ‌نامه‌ی اتحادیه هزینه ها را با مشتریان خود محاسبه و سپس آن را پرداخت می نماید.

 

شما همچنین می توانید برای اطمینان بیشتر از پرداخت آنلاین در محل و از طریق وب‌سایت آقای یدک نیز استفاده کنید.

 

 

 

امداد سیار در تهران

 

 

تیم آقای یدک در طول شبانه روزی و حتی روزهای تعطیل آماده ارئه خدمات امدادی به متقاضیان محترم هستیم.

اهمیتی ندارد که چه ساعتی از شب یا روز و در کدام جاده یا محله تهران دچار مشکل شده‌اید، امدادرسانان آقای یدک همواره حضور دارند و می‌توانند به سرعت همیشگی به کمک شما بشتابند.

 

تعمیر کار سیار در تهران

وجود یک تعمیرکار سیار حرفه ای در تیم امداد خودرو می تواند بسیار کمک کننده باشد و ما مفتخریم که با ارائه این نوع خدمت در کنار امدادرسانی مشکلات هموطنان خود را کاهش دهیم.

 

آقای یدک به شما کمک می کند تا در کمترین زمان مشکل خودروی خود را حل کنید. ما از موقعیت یابی آنلاین برای پیدا کردن نزدیکترین امدادگر به شما استفاده می کنیم در سریعترین زمان ممکن امدادگر ما برای تعمیر خودرو در کنار شما خواهد بود.

 

مشکلات خودرو ممکن است هر زمان و هر جایی برای شما رخ دهد حتما شماره ما را ذخیره کنید. 09199679708

 

 

 

حمل خودرو در تهران

 

 

مشکلاتی مانند: خاموش شدن ناگهانی خودرو، خرابی قطعات الکترونیکی، کنترل ناپذیری خودرو و… می تواند برای هر راننده ای رخ دهد و در این شرایط واقعا پیدا کردن امداد گر خوب در تهران کار را سختتر می کند.

 

اگر نیاز به حمل خودرو شامل جرثقیل، کفی، خودروبر یا یدک کش تهران و تهران در هر ساعت شبانه روز دارید .آقای یدک آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و مشتریان محترم است.

 

کافیست با ما تماس بگیرید تا تیم آقای یدک با تجهیزات کافی مشکل خودروی شما را به سرعت حل کند.

 

 

 

خدمات امداد خودرو آقای یدک در تهران

 

 

1.مکانیک سیار خودروهای ایرانی و خارجی در تهران

بهترین گزینه برای تعمیر سریع خودروی وجود یک مکانیک سیار خودرو است هر موقع که ایرادی در خودروی خود احساس کردید برای دریافت خدمات مکانیکی سیار با شماره امداد خودرو در تهران تماس حاصل نمایید.

 

2.پنچر گیری سیار در تهران

مشکلی که حداقل هر کدام از ما یک بار آن را تجربه کرده ایم مسیری را درحال رانندگی بوده ایم و لاستیک خودرو پنچر شده است در اینجاست که نیاز به پنچر گیری سیار دارید می توانید با این شماره از خدمات پنچر گیری سیار در تهران آقای یدک استفاده نمایید.

 

نکته مهم: اگر در طول مسیر احساس انحراف خودرو به سمت چپ یا راست را کردید احتمال زیاد لاستیک شما پنچر شده است.

 

 

 

3.سوخت رسانی و بنزین سیار

چراغ بنزین تان روشن می شود و این می تواند برای کسی که در جاده ای قرار دادر که دسترسی به پمپ بنزین وجود ندارد مشکل بزرگی باشد اما جای نگرانی نیست آقای یدک در زمینه سوخت رسانی و بنزین سیار آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز است

آقای یدک در سریعترین زمان ممکن در محل شما عملیات سوخت رسانی سیار را انجام میدهد.

 

4. باطری به باطری سیار درتهران

باطری به باطری سیار یکی از خدمات آقای یدک می باشد. هر خودروی دچار مشکل اتمام باطری خواهد شد که در اینصورت خودرو روشن نمیشود. شما عزیزان در صورت اتمام باتری میتوانید با شماره 09199679708 تماس حاصل نمایید.

 

5. خودرو کفی بر

گاهی ممکن است خودروی بر اثر تصادف و یا براثر مشکلات فنی زیاد قادربه حرکت دادن نباشد و یا احتمال می رود که با تکان دادن خودرو دچار آسیب جدی شود در این شرایط استفاده از خودرو کفی بر می تواند از آسیب و صدمه ماشین جلوگیری کند. خودرو کفی بر به صورت کامل ماشین را بر روی سطح خود حمل مینماید.

 

 

 

سوالات متداول

روند کار در امداد خودرو آقای یدک چگونه است؟

در صورت خرابی خودرو در ابتدا با شماره 09199679708 تماس بگیرید. پس از تماس و نیازسنجی خودرو سریعا نیروی متخصص به محل شما اعزام میگردد.

 

 

 

چه خودروهای در آقای یدک وجود دارد؟

 

 

نیسان چرخگیر

نیسان دکل دار

کفی خودرو بر

آقای یدک چه مناطقی را تحت پوشش قرار می دهد ؟

تمام مناطق شهر تهران و شهرستان های تهران تجت پوشش آقای یدک می باشد.

 

 

 

چقدر طول میکشد امداد خودرو در محل حاضر شود؟

بستگی به محل خودروی شما و نوع مشکل خودرو دارد تیم آقای یدک در سریعترین زمان ممکن امداد خودرو به محل شما اعزام میشود.

 

 

 

شماره تماس امداد خودرو در تهران چیست؟

شماره تماس امداد خودرو 09199679708 درتهران

 

 

 

هزینه امداد خودرو چگونه محاسبه می شود؟

تمام هزینه ها مطابق با نرخ اتحادیه خودرو محاسبه میگردد.